Queen of tears - main poster

Pregătește-te pentru un carusel emoțional în timp ce vizionezi „Queen of tears”. Lasă-te purtat/ă în spatele fațadei unei căsnicii perfecte. Ceea ce începe ca o poveste despre conflicte conjugale se transformă într-o rețea complexă de trădări, boli rare și dispute familiale. Va fi Hyunwoo alături de soția lui Haein în timp ce aceasta se confruntă cu o boală rară sau există un motiv mai întunecat în joc? Scufundă-te în vâltoarea acestei drame captivante care promite lacrimi, intrigi și răsturnări de situație uluitoare. Nu rata serialul despre care vorbește toată lumea!

Rating personal: 9,8/ 10

Genul: Melodramă

Anul aparitiei: 2024

Subtitrări (Netflix) : subtitrare în Engleză și Română

Credit imagine: creditul imaginii aparține studiourilor de producție respective

O poveste în regia lui: Jang Young-woo și Kim Hee-won

Urmărește un fragment:

Distribuție:

Actriță/ActorÎn rolul
Kim Soo HyunBaek Hyun Woo
Kim Ji WonHong Hae In
Park Sung HoonYoon Eun Seong
Kwak Dong YeonHong Soo Cheol
Lee Joo BinCheon Da Hye
Kim Gab SoonHong Man Dae
Lee Mi SookMo Seul Hee

Îl puteți urmări pe Netflix (link mai jos):

Sumar

K-drama ”Queen of tears” a bătut toate recordurile de vizualizare ale primului trimestru din 2024. O poveste de dragoste care te poartă printr-un caleidoscop de emoții. Dar haideți să vedem despre ce este vorba? Baek Hyun Woo provine dintr-o familie din clasa de mijloc, care fusese dintotdeauna mândria satului Yongduri. El ocupă funcția de director juridic al conglomeratului Queens Group. Hyun Woo este căsătorit cu moștenitoarea Hong Hae In, „regina” magazinelor universale ale Queens Group și a treia generație de ”chaebol”.

”Queen of tears” urmărește povestea de dragoste a acestui cuplu căsătorit, care nu pornește de la cele mai bune premise. O poveste de dragoste miraculoasă, palpitantă și plină de umor, în care acțiunea și drama se împletesc armonios. Cei doi reușesc să supraviețuiască unei crize și să rămână împreună împotriva oricărui pronostic.

Queen of tears - 1

“Queen of Tears” începe cu un interviu de ”lifestyle” în care cei doi soți, Hae In și Hyun Woo, proiectează imaginea unui cuplu căsătorit care trăiește o viață idilică. Această imagine, însă, este doar o aparență întrucât realitatea e departe de a fi roz. Asta pentru că Hyun Woo este profund nemulțumit de calitatea emoțională a vieții sale și este disperat să divorțeze, convins fiind că își urăște soția. Dar divorțul nu e un lucru chiar așa de ușor de realizat ca director al departamentului legal al shopping center-ului soției sale.

Planurile sale iau o turnură sumbră în momentul în care Hae In este diagnosticată cu o boală rară și speranța de viață pe care o primește de la medici este de doar trei luni. Boala de care suferă Hae In, numită ”cloud cytoma”, îi afectează funcțiile cognitive, inducând halucinații și pierderi de memorie. Când Hae In îi povestește lui Hyun Woo despre starea sa de sănătate, acesta se simte ușurat, gândind că ar putea aștepta pur și simplu ca ea să moară în loc să divorțeze.

Prietenul lui Hyun Woo, Yang-Gi, îl influențează sugerând ca Hyun Woo să facă totul pentru a moșteni prin soția sa, imensa avere a Grupului Queen. Drept urmare, Hyun Woo decide să joace rolul soțului perfect pentru a se regasi în testamentul soției sale și a evita suspiciunile. Drama urmărește călătoria tumultoasă a acestui cuplu și a familiei extinse a acestuia, și anume a moștenitorilor conglomeratului Queen.

Queen of tears - 2

Vizual, “Queen of Tears” este la superlativ. Cinematografia, în special momentele de flashback sunt foarte bine executate. Actorii excelează în jocul actoricesc, mai ales în scenele emoționante. Chimia dintre cei doi protagoniști este palpabilă și există chiar zvonuri că, în urma acestui serial, cei doi ar forma un cuplu în viața reală. Personajele secundare aduc o notă plină de umor mai ales fratele lui Hae In și mătușa acesteia. Coloana sonoră adaugă profunzime scenelor, completând armonios narativul.

Hae In portretizează foarte bine a treia generație de chaebol, care deși crescută cu ”lingura de aur în gură” cum se spune la ei, știe să fie firească și modestă, fără a epata. Premisa de la care pleacă serialul și anumle criza prin care trece cuplul este realistă și conform așteptărilor zilelor noastre. Înstrăinarea celor doi, regretele, amintirile și dorința de a re-clădi acea iubire de la început, chiar dacă un pic peste mână și forțat la începutul serialului, le-am găsit extrem de realiste.

Mulți comentatori au afirmat că serialul este plin de clișee. Da, ar avea dreptate. Clișee întâlnim în absolut toate serialele coreene, importantă este, însă, emoția care este trensmisă prin jocul actoricesc, emoția aceea care părăsește ecranul și ți se așează încet pe suflet ca o ploaie transformatoare și înnoitoare. Emoția care te face să te identifici cu un personaj sau altul, care face ca și percepția ta asupra realității să se schimbe și care poate pune chiar și propriata ta viață într-o altă perspectivă.

Queen of tears - 3

Au existat critici cu privire la faptul că boala de care suferă Hae In nu există în realitate. Nu cred că are nici o importanță. Scopul serialului nu este de a prezenta realitatea așa cum este ea, pentru asta există filmele documentare. Tipul acesta de serial se cheamă ”ca în viață” sau cum s-a tradus în română ”felie de viață”, dar oare chiar așa să fie? Cand vreodată arta a fost o felie fidelă din viață? Numai o fotografie sau un film documentare poate fi o felie de viață dar chiar și atunci intervine povestea, misterul, arta. Nu poate fi vorba de felie de viață în artă ci de o re-interpretare a evenimentelor vieții care să ducă la o transformare a privitorului, la un catharsis. Arta are în definiția ei misiunea de a transmite emoții, de a transforma, de a trăi pin intermediul personajului ceea ce nu ai putea trăi în viața reală. Așa că oameni buni, haideți să nu mai citicăm un serial foarte bun doar de dragul de a arunca cu noroi. Lăsați-vă purtate/ți de poveste. Râdeți și plângeți cu protagoniștii. Uitați pentru o clipă de realitatea cotidiană.

Queen of tears - 4

Concluzie

Dacă vreți să vă delectați cu o dramă care vă va ține cu sufletul la gură și vă va face să nu vă mai gândiți la nimic alceva, dați acestui serial o șansă. Nu vă va dezamăgi. Veți face cunoștință atât cu lumea bogaților cât și cu realitățile unui sătuc sărac, cu intrigi și viață, cu pierderi și regăsiri, într-o călătorie plină de aventură și suspans. Un serial recomandat cu căldură!

Wallpaper actori coreeni
Distribuie: