Destined - poster

„Destined” urmărește destinul captivant a lui Liu Yuru, fiica cea mare a unui negusor nu foarte strălucit și a lui Gu Jiusi, un descendent al celei mai bogate familii din oraș. Siliți să se căsătorească pentru a îndeplini voința familiilor lor, cei doi trebuie să navigheze în apele perfide ale căsătoriei nepotrivite. Pregătește-te pentru o plimbare plină de emoții, în timp ce aceste două suflete aflate în antiteză se ciocnesc pe fundalul luptelor dinastice pentru putere, atrăgându-te într-o lume în care pasiunea nu cunoaște limite și destinul își face meandrele.

Rating personal: 9,5/ 10

Genul: Comedie romantică, istoric

Anul aparitiei: 2023, Platformă – IQIYI

Credit imagine: creditul imaginii aparține studiourilor de producție respective

O poveste în regia lui: Yin Tao

Urmărește un fragment:

Distribuție:

Actriță/ActorÎn rolul
Bai Jing TingGu Jiu Si
Song YiLiu Yu Ru
Liu Xue YiLuo Zi Shang
Zhang Hao WeiYe Shi An
Ray ChangZhou Ye
Zhao Zi QiJiang Rou Zhao

Îl puteți viziona pe Youtube, cu subtitrare in Limba Engleză (IQIYI):

Pășește în lumea fascinantă a „Destined” (chineză: 长风渡), un serial chinezesc fascinant din 2023, creat cu măiestrie de regizorul Yin Tao. Lasă-te captivată de chimia irezistibilă dintre Bai Jingting și Song Yi în timp ce dau viață personajelor complexe ale lui Liu Yuru și Gu Jiusi. Un serial care a rulat pe iQIYI, această poveste este o ecranizare după romanul omonim al lui Mo Shubai.

Destined” este o saga captivantă a lui Liu Yuru, o fiică tenace a unui modest negustor de haine, și a lui Gu Jiusi, unicul descendent al celei mai bogate familii din oraș. Căile lor divergente converg atunci când, dintr-o neînțelegere, cele două familii hotărăsc să unească destinele celor doi. Această uniune neașteptată pregătește terenul pentru o călătorie transformatoare de la discordie la o companie profundă.

Song Yi în rolul lui Liu Yu Ru

Eroina noastră, Liu Yuru, deși fiica cea mare a nevestei principale, nu are o viață ușoară în casa tatălui ei. Asta pentru că tatăl ei o favorizează la tot pasul pe concubina sa și copiii pe care îi are cu aceasta. Hotărâtă să nu calce pe urmele mamei sale, Liu Yuru își ia viața în propriile mâini și, cu meticulozitate, își orchestrează căsătoria cu fratele prietenei sale celei mai bune, o familie de nobili cărturari. Dar, cum socoteala de acasă nu se potrivește cu cea din târg, planurile îi sunt date peste cap de băiatul de bani gata, filfizonul Gu Jiusi.

Bazându-se pe averea familiei și total nemotivat în ce privește învățătura sau chiar viitorul său, Gu Jiusi își petrecea zilele bând și distrându-se cu prietenii săi. Lipsa sa de motivație venea din faptul că părinții săi se ocupau cu tot ce ține de negoț și erau extrem de bogați.

Printr-o întâmplare, Gu Jiusi ajunge să se căsătorească cu Liu Yuru. Obișnuit cu viața sa anterioară căsătoriei, Gu Jiusi găsește peste puterile lui să se conformeze exigențelor și ambițiilor soției sale. Încapăținarea și îndîrjirea sa dau naștere a nenumărate scene pline de umor.

Dar cum roata destinului se învârte, și personajele nastre din ”Destined” trebue să treacă prin perioade mai deficile pentru a se auto-cunoaște și a-și realiza adevăratul potențial. Când familia rămăne fără o bună parte din avere și este nevoită să se refugieze, intrigile politice îi târăsc pe cei doi protagoniști prin diferite întâmplări. Acestea îi apropie pe cei doi și sudează legătura lor începută ca o întâmplare a destinului.

Destined” este o poveste de dragoste captivantă, actorii bucurând privitorul cu o chimie extraordinară. Acest serial este genul de poveste dragoste după căsătorie. Inspitat din perioada dinastiilor Tang și Song, premisa poveștii poate fi considerată realistă. Un serial recomandat.

Wallpaper Mockup
Distribuie: