Hidden love - main poster

Descoperă magia subtilă a poveștii „Hidden Love” care îți va fura inima! Cu o distribuție impecabilă și o coloană sonoră ce te va transporta într-o lume de vis, această dramă oferă mult mai mult decât un simplu love story. Află de ce „Hidden Love” este serialul pe care nu vrei să-l ratezi și cum reușește să redefinească romantismul în C-drame. Citește mai jos pentru a descoperi toate detaliile captivante!

Rating personal: 9,5/10

Genul: Comedie romantică

Anul aparitiei: 2023

Subtitrări (Netflix) : subtitrare în Engleză

Credit imagine: creditul imaginii aparține studiourilor de producție respective

O poveste în regia lui: Lee Ching Jung (regizoarea serialelor de succes ”Go, Go Squid!”, ”Mr. Bad”, ”Everyone loves me”)

Actriță/ActorÎn rolul
Zhao LusiShang Zhi
Chen ZheyuanDuan Jiaxu
Victor MaSang Yan
Zeng LiLi Ping
Qiu XinzhiShang Rong

Îl poți urmări pe Netflix:

Un serial plin de viață adolescentină, ”Hidden love” îi are ca protagoniști pe Zhao Lusi în rolul lui Shang Zhi și pe Chen Zheyuan în rolul lui Duan Jiaxu. Un serial care a fost controversat și comentat în fel și chip, negativ sau pozitiv. Dar haideți să vedem mai departe despre ce este vorba.

Primele patru episoade din „Hidden Love” urmăresc călătoria spre maturitate a personajului feminin, Shang Zhi. Povestea este liniară și ilustrează apropierea treptată dintre Jiaxu și Shang Zhi. Jiaxu, prietenul fratelui lui Shang Zhi, este student în primul an de facultate, în timp ce Shang Zhi este elevă la gimnaziu.

Relația lor începe să se dezvolte după ce Jiaxu o ajută la școală, acest gest ducând la o frumoasă prietenie între ei. La început, Shang Zhi îl percepe pe Jiaxu doar ca pe un frate mai mare. Totuși, pe măsură ce timpul trece, dorința ei de a se apropia de Jiaxu crește, stabilindu-și ca obiectiv să intre la facultate în orașul lui natal, în care el se întorsese după absolvirea facultății. Povestea de dragoste se conturează cu adevărat când Shang Zhi devine și ea boboc, iar Jiaxu se angajează la o firmă în orașul său natal.

Chen Zheyuan în rolul lui Duan Jiaxu

S-a comentat destul de mult în mediul online și printre nettizens (comentatorii locali chinezi) decalajul de vârstă de cinci ani între protagoniști. Cel mai probabil, însă, în cultura românească, decalajul de cinci ani nu ar deranja pe nimeni. Provocarea serialului este, pentru Shang Zhi, să îl determine pe Jianxu să nu o mai perceapă ca pe copila care era când s-au cunoscut, ci să își dea seama că ea a crescut și s-a transformat într-o tânără în toată firea.

„Hidden Love” aduce un suflu proaspăt în lumea C-dramelor. Nu oferă o poveste convențională, ci reușește să captiveze cu o narațiune inedită, păstrând în același timp acea senzație de fior pe care o simți în timpul vizionării. Aflată la momentul lansării în concureță cu o altă dramă adolescentină, „When I Fly Towards You”, „Hidden Love” se distinge prin perspectiva sa unică și povestea inovatoare. Deși începe cu o relație de tip frate-soră, tranziția către o relație de iubire nu este deloc forțată. Cuplul reușește să transmită foarte bine transformarea sentimentelor, de la dragostea adolescentină la o relație romantică.

Hidden love - 3

Poate serialul s-ar fi imbunătățit puțin cu unul sau două episoade în plus, în care să fi urmărit mai îndeaproape și caracterul lui Jiaxu. Ar fi putut fi expoatată mai în detaliu transformarea sentimentelor sale de la afecțiunea platonică la o relație romantică. Deși nu pare forțat în serial, o trecere mai graduală ar fi fost de apreciat.

Distribuția se bucură de actori de prestigiu și foarte apreciați în entertanmentul chinez și internațional. Victor Ma în rolul lui Shang Rong crează un rol plauzibil și realist în persoana fratelui lui Shang Zhi. Orice fată ar fi mândră să aibă un frate ca Shang Rong, atât de protectiv și atent. Chen Zheyuan în rolul lui Jiaxu are o microexpresie foarte bună, în special privirea sa face cadrele de neuitat. Chimia dintre el și Zhao Lusi a fost palpabilă pe ecran, adăugând profunime scenelor.

Coloana sonoră întregește perfect cadrele filmate, creând o atmosferă foarte plăcută.

Hidden love - 3

În concluzie, deși drama este bine realizată și demonstrează o atenție deosebită la detalii, ar fi putut beneficia de o extindere a firului narativ, poate cu un episod sau două în plus. Cu toate acestea acest serial este recomandat cu căldură fanilor genurilor romantic și crâmpeie de viață.

Cercurile de internauți din China spun că ”Hidden love” (2023) ar fi primul sezon și că un al doilea sezon ar urma, urmând să aibă în centrul atenției povestea lui Shang Rong.

Wallpaper Mockup
Distribuie: